van mui ne naar co than en daarna naar phu qouc

8 januari 2016 - Mui Ne, Vietnam

van mui ne naar co than gegaan met een slaapbus. Alles goed geregeld en gegaan. Maar o wee eees niet langer dan 180 cm want anders heb je een probleem in vietnam. Mijn hoofd een paar x gestoten in die klore bussen paar keer overstapoen. Kan zelfs niet in gangpad staan.hoofd open en bloed. Bespaar je de details maar dit was mijn ergste rit ooit. Overstappen in saigon en met taxi naar andere opstapplaats en daar weer ticket kopen en met stadsbus naar groter station dus mijn dag was niet super. Gelukkig regelde mewes toen ff veel ik had ze in die tunnels gestopt. In can tho naar hotel gelopen. 1, 5 uur verder en hotel was op ander plekje dan Google maps zei. Aangekomen was hotel vol en naar beter hotel gegaan aan het water. Dag erna een tocht gedaan naar de drijvende markt en gedeelte door mekong delta gevaren. Zie video's wad echt leuk. Dag erna met weer die klote bussen naar chai rai om de boit te nemen naar phu qouc. Zaten vooraan bij de tv en de stereo. Die staat altijd op 10 zowel in elke bus dus ook in de boot. Als je rijk wikt worden verkoop dsn gehoor apparaten in Vietnam. Maar we mochten op achterdek bij afvaart. Best genoeg. Mooi rit van 2, 5 uur en aangekomen xouden we weer lopen. Maar ze hebben nu andere aanleg steiger zonder dat te melden moesten dus 17 km lopen. Geen doen dus taxi. Bij hotel aangekomen waren ze dasrvoor bezig met  riolering dus bouwput. Ach twee nachten geboekt.vokgende dag fiets gehuurd en bij redorts langs gegaan voor goedkope hutten bij t strand. Rn gevonden. Mooie fietsdag gehad zo ver dat kon. Ik fiets met knieën in de nek. Alle fietsen dus weer maximaal 180 cm. Ach je went aan alles. Ook rijst en saigon bier...nu strand en zon en relaxen.,.genoeg avonturen voor de boeg. Morgen weer fietsen en mischien zoals laatste x hondrn achter ons aan. Een schoolplein dat naar ons staat te wuiven en te roepen. Mensen fie omdrasien enz enz.Tot later...