ella naar mirissa naar hikkaduwa

4 januari 2017 - Hikkaduwa, Sri Lanka

Oud en nieuw gevierd in ella.zoals iedereen in Nederland tot 10 uu getafeld en daarna naar feest met live band bovenop hotel gevierd. Of jullie niet..lekker gedanst en om 12 uur stonden wij bij de kant met uitzicht op de weg.vuurwerk bij de overburen. Maar daardoor stond ff na 12 hun dak ook in de brand. Kwamen ze snel achter en geblust. Ff later stond er een dronken man op blote voeten midden in een duizend klapper. Deze klappen waren vergelijkbaar met strijkers van ons.dus gelachen. Biertje op gepakt en volgende dag 7 uren in de bus naar mirissa. Redelijk snel ons hutje gevonden en ff het strand op geweest. Zware dag en goed geslapen. De volgende morgen alweer vroeg op werden om 625 opgehaald voor walvis spotten. Vertrek om 7 uit de haven met ongeveer 35 man aan boord.goedkope uitvoering geregeld. Kost normaal 6000 maaf wij voor 2000 roepie de man..broodje erbij en thee en fruit dus niet verkeerde keus.na half uur varen kwamen we walvis tegen die dook om de 4 slagen boven water naar beneden. Mooi gezicht. Toch maar weer gezien. Daarna kwamen we school dolfijnen tegen maar ja bekend voor ons hé. En daarna vrijende schildpadden. Ja ff kijken dus.geloof dat ze t doorhadden want na minuutje hielddn ze ermee oo.dus als schildpadden uit sterven dan hebben wij daar aan meegewerkt. Jammer genoeg. Dag erna dagje strand gedaan maar is niet ons ding.vertrokken maar naar hikkaduwa en nu huisje met zwembad

Gedaa. Heerlijk ff zwemmen na drukte en warmte in de bussen.daarna naar strand geweest. 3 minuten lopen. Zagen schilpad tussen koraal zwemmen. Gefilmd. En fietsen geregeld voor morgen. Viel niet mee.werden zelfs uitgelachen toen we verhuurder daarvan vroegen in restaurant. Zijn ze niet gewend alles met bromfiets. Wij niet. Tip. Check altijd de rekening in restaurant. Werden voor 2500 aangeslagen ff natellen kwamen op 1840. Hoefde daarna 1800 te betalen. Scheelt vond vandaag ook al 1000 op de weg.dus biertje mee gedaan op strand hier.heerlijk samen van genieten.