halong naar hoi an..

24 december 2015 - Ha Noi, Vietnam

halong was oke. We zijn in ruetige tijd dus niet overdreven druk. Maar toch. In de disco grot geweest en bij visserman  zijn leef netten bekejen en ook hier eeer een tempel, al met al je moet er geweest zijn. Zouden om 2 terug zijn want onze bus naar ningh binh zou om 3 vetrekjen...natuurlijk oad om 3 in de haven. Maar ze hadden bus gebelt en die wachte op ins. Jezus wat een bus, kon er niet zitten want was plaatselijke goedkoopste bus. Zie video. Erg erg erg...ningh binh de volgendecdag op de fiets en paar mooie uitzichten bekeken en genoten van het weer. Mooiecomgeving, de vokgende dag weer fiets en tocht met bootje door grotten gedaan. Je wilt hier niet zijn in het hoogseizoen. Bijna 1300 bootjes..teveel. terugweg eindelijk een supermqrkt gevonden en brood en jam gekocht. Eerst tas inleveren. Vreemde jongens hier. De volgende dag de heke dsg in de trein van 822 tot savonds 1030 maar aangekomen in bangnan .mlopend naar hotel. Kakkerlakken als de vleet zoveel. Potje bier nog gedaan dus latertje tussen decratten...smorgens jwamen we easy riders tegen. Die hebben ons achterop de motor naar hoi an gebracht. Paar tempels en grotten weer geziem. Nu liggen aan het zwembad in 30 graden..jippie mooie kerst...